Ik ben weer aan het werk.

Ik werk alleen volgens afspraak en volgens de RIVM richtlijnen en het ANBOS COVID-19 Hygiëneprotocol voor Schoonheidsspecialisten. Ik doe mijn best deze richtlijnen na te leven in de salon.  Ik kan me voorstellen dat je wil weten hoe dat er in de praktijk uit komt te zien:

BLIJF THUIS Heb je last van één van deze klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (lichte) hoest, benauwdheidsklachten , verhoging of koorts (vanaf 38°), of heeft één van je huisgenoten last van benauwdheidsklachten of koorts (vanaf 38°)? Blijf dan thuis. Stuur me z.s.m. een berichtje om de afspraak af te zeggen, zodat ik nog de tijd heb om je gereserveerde tijd aan een ander te geven.
PRECIES OP TIJD Probeer precies op tijd te komen (niet te vroeg en niet te laat), zodat je niet hoeft te wachten in de ontvangstruimte, maar er ook voldoende tijd zit tussen de afspraak met de volgende klant. Kom alleen naar de afspraak.
HANDEN WASSEN Was je handen grondig (minimaal 20 seconden) en / of desinfecteer deze bij binnenkomst. In de toiletruimte kun je je handen wassen en in de hal en in de salon staat een reinigende handgel voor je klaar.
HANDEN SCHUDDEN In verband met hygiëne geef ik bij ontvangst geen hand.
NA DE BEHANDELING Was je handen grondig (minimaal 20 seconden) en / of desinfecteer deze na de behandeling.
BETAAL CONTACTLOOS Ik vraag je om contactloos te betalen via pin of betaalverzoek.

WAT KUN JE VAN MIJ VERWACHTEN?:
*Ik zeg de afspraak af bij één van de volgende klachten; neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging of koorts (vanaf 38° C) of benauwdheidsklachten en als er iemand in mijn thuissituatie koorts heeft (vanaf 38° C) en/of benauwdheidsklachten.
*Tijdens de behandeling werk ik wanneer mogelijk of gewenst met handschoenen en draag ik een mondkapje
* Na elk klantbezoek reinig ik alle oppervlakten waar contact mee is/kan zijn geweest.
* Ik bied geen drankje aan. Vind je het fijn om iets te drinken na de behandeling, neem dan zelf een flesje water o.i.d mee.
 
Zolang deze extra maatregelen moeten worden getroffen zal er bij elke afspraak €2,50 extra in rekening worden gebracht.

Permanente Make-updag
Bij schoonheidssalon Rozemarijn komt Frida, onze PMU Specialiste, om de mooiste wenkbrauwen, lip-en eyeliners te zetten. Je kunt je daar voor opgeven. Wil je voor de eerste keer een PMU of  een touch-up behandeling van je bestaande PMU, je bent welkom. Kijk voor meer info op deze website, laat weten als je meer wilt weten of je op wilt geven. Frida is er weer in 2021. Datum volgt nog. Je kunt je wel alvast opgeven voor een nieuwe Permanente Make-up en een Touch up behandeling.

Spaarkaart 
Bij schoonheidssalon Rozemarijn krijgt elke klant een spaarkaart. Hierop kun je sparen voor korting op producten tot 25%. Het werkt als volgt;
Bij elke €17,50* euro die je besteedt  aan een behandeling of product krijg je een spaarzegel. Elke zegel is €0,50 waard. Deze plak je op de kaart. Als je een product koopt, kun je met je spaarzegels tot 25% van het bedrag betalen. De kaart hoeft niet vol te zijn. 
De spaarkaart is niet inwisselbaar in contanten.

Note
Je ontvangt geen spaarzegels bij Permanente Make-up, de DermaPen behandelingen, de ScKIN producten en bij aanbiedingen.
De spaarzegels zijn niet in te wisselen bij aanbiedingen.

Menukaart en Prijslijst Producten
Onderstaand bestand is de prijslijst van 2020. Hierop staan alle behandelingen en prijzen van 2020 in één bestand. Handig om uit te printen. Zo heb je altijd alle mogelijkheden van schoonheidssalon Rozemarijn op een rijtje. Tevens vind je de prijslijst voor de producten van Ik Skin Perfection